VIKINGS | 11. mai 2026 | Bjørn Kamfjord
Tønsberg Vikings er glade for å melde at Isak Sörensen har signert for enda en sesong.
Sörensen tok et tydelig steg opp på A-laget forrige sesong, med god start og fin utvikling i spillet sitt. Midt i sesongen pådro han seg dessverre en skulderskade som satte ham ut av spill resten av året.
Nå er han i full trening igjen, og vi ser frem til høsten og fortsatt positiv utvikling.
Velkommen tilbake, Isak! 🔴⚪




